Pe unde să merg domnule

Dacă ai biciletă presupun că ne confruntăm cu aceleași probleme.Mai exact,pistele de bicicliști de care România duce lipsă.Există câteva străzi aici în Timișoara care au astfel de piste,dar sunt blocate ori de oameni care pur și simplu nu știu să meargă pe trotuar,ori de tomberoane,ori de un stâlp care este amplasat ampulea.Ieri am fost cu un prieten cu bicileta,de la ora 20:00 până la ora 23:45 și am umblat cam prin tot orașul confruntându-ne cu diferite probleme.Dacă mergeam pe drum riscam să mă calce o mașina,așa că am spus să o iau pe pista de biciclete.Merg cât merg și dau peste prima problemă și anume oamenii.Neavând claxon sau ceva de genul nu am putut țipa la ei,deoarece e nepoliticos mi-am zis.Dacă nu sesizează ei,mă strecor cumva printre ei.Dar pe lângă faptul că sunt imbecili și nu respectă regulile mai și te înjură,deoarece ăsta e românul.A doua problemă de care am dat au fost tomberoanele.Mergi și dai peste ele,cazi în cap și râd toți de tine.A treia problemă sunt stâlpurile,care pur și simplu sunt amplasate ampulea.De ce să gândească oamenii înainte să le amplaseze.Cică la aștia să faci sport,circulând cu bicicleta.Dar nu s-au gândit la un lucru și anume dacă există spații.
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu