Incultura domnule

Știu că nu am mai scris de mult,dar am fost ocupat.Îmi cer mii de scuze.Să începem.Dacă ești incult nu ai de ce să citești acest post.Nu știi să legi 2 cuvinte și să formezi 1 propoziție,atunci înseamnă că ești cu adevărat incult.Dai de pământ cu limba română,compui cuvinte cunoscute numai de tine,folosești un vocabular dat dracu înseamnă că ești din nou,surpriză,incult!Sincer chiar m-am săturat să văd peste tot,pe forumuri,site-uri,bloguri,facebook,etc inculți care scriu unul mai ciudat decât altul.Stai vreo 10 minute să descifrezi ce scriu,și dupaia îți dai seama că defapt ți-ai pierdut 10 minute din viață cu acel comment.Uite de exemplu: Kre venitzi afhara?.WTF?!Te doare mâna să scrii pe română?Faci entorsă sau?Presupun că și la școală scrieți tot la fel,iar după aceea vă mirați că v-au pușcat profesorii câte un 2.Mai faceți și spume la gură,dar voi defapt nu vreți să recunoașteți că nu știți să legați 2 cuvinte consecutive.Nu că sunt eu filozoful lu pește,dar măcar știu să leg 2 cuvinte,uite acum scriu și un post.Recunosc,mai greșesc și eu,fiecare om greșește,dar totuși.Nu vreau să mă dau eu vreun deștept,care judecă pe alții,dar pur și simplu m-am săturat de incultura asta din România.Eu zic să mai puneți mâna pe carte.
Share:

Un comentariu: