Proști domnule

Hmmm,nu știu cum să încep.E vorba despre țigani.Așa.Deci cu toții știm că ei nu au prea au mult creier,sunt inculți,nespălați,ascultă manele,se ceartă mai tot timpul,ei trebuie întotdeuna să aibă ultimul cuvânt,provoacă scandaluri/bătăi,dar mai ales se dau cu o tonă de gel și parfum peste jeg,etc.Mai nou dau și foc la câini.La mine în zonă,un câine a fost chinuit foarte grav.S-au nu știu cum să spun.A luat foc de 3 ori(a 3-a oară a murit).Țiganii,pur și simplu i-au dat foc.Au aruncat frumos cu benzină pe el,au aprins 1 chibrit și asta a fost.Câinele fugea și plângea până când un domn a aruncat cu apă pe el.Ei stăteau și râdeau ca niște idioți,mâncami-ar pula.(scuzați limbajul,dar nu mai pot cu atâta incultură).Dai foc la câine,te distrezi,sau ce dracu faci?Ei nu gândesc,dar totuși.Acuma circa 1 săptămână au spânzurat o pisică de un gard dinăla de sârmă ghimpată.A fost chemată poliția de vreo 20 de ori cred,dar cică ei nu se bagă.Păi normal,dacă eu făceam asta veneau și mă băteau cu pulanele.Dar la țigani nu se bagă,mâncami-ar p..a și ăștia.Eu tot nu pot să cred aceea fază cu câinele.Deci l-am văzut cu ochii mei cum a murit,toată pielea de pe el se scurgea pur și simplu.Frumos,nu?Sper să pățiți la fel,gunoaielor!Moarte Țiganiilor!Distrugeți România!
Share:

7 comentarii:

  1. Serios acuma, asta ii cea mai mare prostie pe care am citit-o.
    "Moarte Țiganiilor!Distrugeți România!" - rasism pe fata. Tu crezi ca toti tiganii din tara asta merita sa moara? Sincer acuma.
    Si chiar daca vezi ca politia nu face nimic ai tot dreptu sa apelezi la media. Poti sa filmezi si sa trimiti stirea la un post de televiziune.
    Antena 3
    ProTV
    Realitate

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bruno
    Da sunt rasist!Cum sa nu fi rasist cu asemenea oameni?Si cu posturile alea:)),nu rezolvi nimic.Mai fac ei vreo 2 campanii,si tot la dracu se duc.Mai bine postez eu pe blog:).

    RăspundețiȘtergere
  3. ar trebui sa faci tu o campanie pe un blog mai cunoscut ca aicea nu intra nima sa ne strangem cati putem si sa merem peste aia din zona de la tine cu cagule ma rog sau caciuli taiate sa ii batem mar si dupa plecam :D si dak mai fac acte deastea de vandalism ne intoarcem dar ma indoi ca o sa se arate cv curajosi sa vina io zic ca asta cam e ultima solutie ca altceva nai ce sa faci practic tre sa luptam foc contra foc :D deci le dam si noi foc la unu mic dea lor ca si asa au vro 30 de copii facuti ca sa ii bata oricum si radem de el :D in timp ce ii cade pelea aia jegoasa de pe el :D
    sa nu stergi commu is gantu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @gantu
    Ai dreptate!:)Imi place cum gandesti:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si daca ai vazut tiganii ca au dat foc la caine, de ce nu i-ai calcat pe cap? Ca vad ca esti tare revoltat. Daca tot vrei sa schimbi ceva, fa-o cu mainile tale, daca-ti plangi de mila pe blog, n-o sa schimbi nimic, si crede-ma ca Televiziunea, contrar asteptarilor tale (probabil), uneori chiar face minuni, mai ales daca se bate moneda pe chestia asta.

    Asa ca trage tu concluzii.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alexandru
    Eu cred ca tu nu realizezi ce spui.Aia erau 30 eu cu unu.Cum sa ii calc pe cap singur?:)Cred ca nu gandesti,crede-ma.

    RăspundețiȘtergere