Bestia de pe stradă

Sincer îmi este greu să vă povestesc ce am văzut astăzi , dar iată că îmi iau inima în dinți și o să vă povestesc într-un final. Astăzi mă plimbam cu bicicleta , iar la un moment dat mă dau jos de pe ea , deoarece este o zonă unde nu este recomandat să mergi pe ea , poate îți sare un câine la gât. Mă dau jos , mă uit în stânga și în dreapta , nema câine , dar văd o „bestie” dacă pot să îi spun așa. Era un bărbat care bătea o femeie. Până aici nimic special nu? Dar pe lângă acei oameni se aflau și 2 fetițe de vreo 6-7 ani , care luau parte la acea catastrofă , plângeau , urlau , probabil au luat și bătaie. M-am oprit , crezând că sunt țigani , dar m-am înșelat. Erau români cel mai probabil , bine îmbrăcați , dar cam nebuni ( mă refer la părinți ). Merg vreo 20 de metri și mă opresc , las bicicleta rezâmată de un copac , și mă uit cu nepăsare cum acea femeie este lovită cu pumnii , picioarele dar și cu șnurul de la chei. Nu aveam cum să mă bag , deoarece era o namilă de om , dacă alții nu s-au bagat , stăteau pur și simplu în fața porții și se uitau parcă la o scenă de teatru. Nimeni nu s-a băgat , deoarece asta e România. Cum să se bage oamenii ăia , doar erau vreo 10 , dar nimeni nu se putea băga. Dacă săreau toți 10 cred că îl opreau pe ăla. Până într-un final a fost chemată poliția , dar na , a venit cam în 20 de minute. Și ceva care pe mine m-a lăsat mască , în timp ce treceam pe lângă ei , o fetiță , mică , frumușică cu ochii căprui dacă nu mă înșel a rostit printre buze următorul mesaj: „Te rog ajută-ne!” Credeți-mă că nu mi-a fost ușor să le las acolo să fie bătute , dar nici nu aveam ce să fac. Dacă eram măcar cât namila aia , mă băgam. Așa dacă nu s-a mai băgat nimeni , se bagă un copil nu? Sper să fie în regulă cele 2 fetițe , măcar atât , familia să se ducă sper la pușcărie sau să se întâmple ceva cu ei.
Share:

7 comentarii:

  1. chiar trist...cum ai spus si tu..."E Romania" - atat...:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare basmu asta, numa tie ti se intampla chestii d'astea.

    RăspundețiȘtergere
  3. PFFF....ce urât...doamne, ce urât, dacă eram cu tine, te ajutam să-l potoleşti pe tipu' ăla. Şi de săream amândoi odată pe el tot era ceva. :-s

    RăspundețiȘtergere
  4. @annitu
    Da ce suntem Batman si Robin?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. ce nu iati dat la fraier:)) trebuia sal loviti si sa fugiti in pelea mea

    RăspundețiȘtergere