Un adevăr greu de digerat

Iarăsi e vorba despre prieteni , ce să le faci. În postul acesta am vorbit despre felurile de prieteni. În acest post vreau să vorbesc tot despre ei , dar în alt mod. Tu știi ce înseamnă cuvântul prietenie? Eu cred că nu. Din zisele unui prieten , care spune în felul următor : „Dacă prietenii , se înjură între ei , se ceartă , atunci putem numii acest lucru prietenie? Dacă vine unu de pe stradă și te înjură , îl consideri și pe el prieten?” Cuvinte care mi se par 100% adevărate. Nu sunt eu prietenul potrivit , dar crede-mă sunt mai bun decât alții de 100 de ori.  Poți să îi spui unui băiat/fată că îi ești prieten/prietenă , dar aici mă refer doar la cuvânt nu și la înțelesul său. Întotdeuna am urât acel gen de persoană care îmi spunea prieten , dar când aveam nevoie de el pentru diferite lucruri , avea altceva de făcut ( chiar dacă nu era adevărat ). Nu m-am supărat niciodată , dar totul are un început. Aici nu vreau eu să îmi plâng de milă , sau eu mai știu ce credeți , aici vorbesc despre realitate , pe care mulți nu o știu. Folosiți cuvântul prietenie , probabil din interes. Azi tot văd copii aceia mici , nu există zi în care să nu se certe pe diferite lucruri. Păi aia o poți numii prietenie? Se bat , își dau în cap și dupaia se împacă spunându-și prieteni. Vremurile se schimbă și odata și oamenii cu ea. Sper că am spus totul ca la carte:) Nu sunt eu probabil un blogger bun , dar scriu din inimă.
Share:

Un comentariu:

  1. Prietenia e ceva abstract. Şi cu prietenii... mai bine nu-i ai. Să te înveţi să te salvezi singur şi să îţi vorbeşti în momentele grele.

    RăspundețiȘtergere