Concurs pe Annitu

Bun , deci este a 2-a oară când particip la un concurs organizat de Annitu. Hai să nu mai trag mâța de coadă și să mă apuc de treabă. În primul rând vreau să vă spun că acest site este unul dintre cele mai vizitate site-uri de către mine. Când sunt trist sau am o stare mai proastă prima soluție este să intru la Annitu pe site acolo unde găsesc numai lucruri amuzante. Nu există zi în care să nu intru de cel puțin 10 ori. Are tot ce vrei. Te invit să intrii și tu , AICI! Prima vizită pe site a fost în urmă cu 2 luni cred. Am dat peste el din întâmplare , cred că de pe un blog. De atunci am făcut un link exchange , am băgat-o în lista de mess , am vorbit cu ea , mai bine spus mi-am făcut o prietenă:). Site-ul este unul complex , o să iau fiecare bucățică din el si o să îl analizez.


1. Îmi place header-ul foarte mult. Îmi place cum a scris titlul , până și acesta te pune într-o stare bună.
2. Perlele - îmi plac foarte mult. Chiar ieri am râs vreo 20 de minute încontinuu. Nu îmi venea să cred :)).
3. Parteneri - Îmi place foarte mult cum i-a aranjat. Aici găsești Bannere , dar și linkuri.
4. Exchange - Aici intrii și dacă nu ești cocalar poate face cu tine un banner exchange sau un link exchange. Desigur trebuie să lași un comentariu.
5. Contact - Știi ce înseamnă deci nu vreau să te învăț.
6. Reclama ta aici - Îți recomand , deoarece este un site plin de vizitatori. Întră să vezi ce prețuri avantajoase are:).
7. Butoanele de Feed , Twitter și Facebook - intrii pe ele și dai like la pagina oficială a siteului.Îmi place cum sunt și așezate. Felicitările mele.
8. Căsuța de Search - Nu trebuie să lipsească de pe nici un site/blog.

1. Home - aici revii la pagina principală nu acasă la tine? Ai înțeles?:))
2. Bani pe net - aici o să înveți să faci bani bă. O să devii miliardar peste noapte. Glumesc , unele dintre ele chiar merită încercate.
3. D-ale mele , Funny , Utile - 3 categorii care trebuie neapărat citite.
4. Horoscop - aici vezi dacă ai noroc la bani și la dragoste. După ce am aruncat un ochi pe pagina aceea , am devenit miliardar.
5. Robotzi - Aici poți să vezi episoadele din Robotzi , supra-cunoscutul serial creat de CreativeMonkeyz.

Uite acolo cât timp mai am. Pff nu o să termin la timp postarea. Trebuie să mă grăbesc. E foarte utilă chestia aia.
ABONEAZĂ-TE: Introduci adresa de mail și primești la cald noutățile de pe site.










Dacă nu vrei să bagi adresa de mail , poți să bagi ID-ul de Yahoo Messenger. Eu l-am băgat și nu regret nici o clipă acest lucru.







Aici găsești cele mai amuzante posturi. Dacă nu dai click pe ele nu are rost să trăiești. Glumesc , dar chiar trebuie să dai o tură.













Ca să îți facă în ciudă cât a scris a mai pus si o arhivă.:)) Glumesc desigur. Chiar că are cu ce să se laude. Te las să te uiți singur:)



Cred că a adunat vreo 2 miliarde de euro. Ea tot mai vrea. I-am dat toată alocația mea.:)). Glumesc. Dacă o să am ocazia să donez , primul site o să fie al ei. Până atunci puteți să donați voi:).




Ia uite ce mândru stau eu acolo ( Berbec ) :)). Dacă vrei să aflii mai multe despre zodia ta , apasă pe icoana corespunzătoare.














Aici am cam terminat , mai multe o să aflați accesând site-ul AICI. Pagina de concurs e aceasta. Dacă tot am vorbit despre site , vreau să vă vorbesc și despre cea din spatele lui. Nu știu prea multe lucruri , dar pot spune cu siguranță că este o fată de nota 10 , prietenoasă , urăște manelele , sare în ajutor ( chiar ieri mi-a făcut un banner , prin acest post vreau să îi mulțumesc din nou ) , o persoană cu care poți vorbii toată ziua. Mai multe puteți afla dacă băgați în listă ID-ul.
Share:

4 comentarii: