Sticlă

           
 Poate că deja m-ai uitat.
Poate că nu mai are rost să iți spun asta . . .
Poate vei zice că am trecut dincolo de limite.Dar,poate că așa trebuie să fie .
Îmi privesc iubirea printr-un geam de sticlă.
Poate privesc ceea ce ar trebui să fie. Lumea perfectă, dragostea de neuitat, frunzele care cad nepăsătoare... 
Dragostea de dincolo de geam nu e reală, nici măcar nu e perfectă. Printre frunze și picături cristaline, alunecă ușor.
Totul se topește in jur.Frunzele s-au săturat și ele de minciuni,au renunțat.Știu că iarna le va distruge ,dar ele își îmbrățișează  sfârșitul fără să clipească.Nu-și mai fac speranțe deșarte că ceva le va lumina calea spre pierzanie.
Oamenii de ce nu pot fi așa?
 Conștienți fiind de ceea ce îi urmărește de ceea ce le poate aduce sfârșitul,continuă.
                  
                   În fiecare zi o iei de la capăt,în fiecare zi ,deznădejdea îți topește sufletul,îți îngălbenește visele,îți întunecă sentimentele... Drumul te așteaptă.
Închizi ochii înlăcrimați,strângi la piept ceea ce te face să continui.Acel mic obiect,acea minciună de care te agăți mereu, care nu te lasă să treci mai departe.
Purtat de inchipuiri, te lași pradă amintirilor... Sărutul a înghețat pe buzele tale,mângâierile și-au pierdut finețea,le cauți , zbori printre fantasme,pulsul crește, furnicături aleargă prin corpul tău.
Implori universul,implori viața , implori dragostea,implori ploaia,să-ți dea ceea ce numai este.
Și te scufunzi,adânc, tot mai adânc. Rămâi cu amintirile tale,le rememorezi  mereu, speriat  să nu cumva să le uiți .Încerci din răsputeri să mai simți ce era atunci,dar dispar.
                 Dragostea dispare,amintirea s-a pierdut ,simțămintele sunt acum departe.
Ajungi să te trezești intr-un cub cu pereți traslucizi de sticlă.În jurul tău frunzele moarte zboară nepăsător,copacii iși întind crengile neputincioși, vântul sâsâie plin de răutate. Îl auzi soptind: 
 Bine ai venit pe propriul tău drum al pierzaniei!”    
Share:

6 comentarii:

  1. wow....pur si simplu akm o zi m-am despartit de prietenul meu....si dupa ce am citit....incep sa ma gandesc la el....si nu pot sa-l uit chiar tin la el(pfff...scz dar am intrat prea mult in detalii)....orikum frumos:X....

    RăspundețiȘtergere
  2. @alessia Păi dacă ții la el , de ce v-ați despărțit? Dragostea înseamnă câteodata și sacrificii sau compromisuri din partea persoanelor care se iubesc
    [No problem pt intratul in detalii . Sa ne tii la curent daca se intampla ceva nou:)]

    RăspundețiȘtergere
  3. oky:*...si ms de sfat....purr si simplu eram nervoasa si iam sps k sa ma lase in pace...si nu o vr...deaia mam suparat p el...si la nervi asa am reactionat:(...

    RăspundețiȘtergere
  4. @alessia Mai fac si eu dinastea . Norocul meu ca ma primeste mereu inapoi cu zambetul pe buze :))

    Hai, uită de nervi și trimite-i un mesaj drăguț, să vadă că ții la el :*

    RăspundețiȘtergere
  5. da....am incercat sa il si sun...dar are telefonul inchis:(....sper ca maine sa pot sa vorbesc cu el.... stiu ca tine la mine...purr si simplu in seara aia chiar nu vroia sa renunte.....merci mult pt sfaturi>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. @alessia Cu cea mai mare placere. Sper sa fi ajutat cu ceva >:D<

    RăspundețiȘtergere