Despre dragoste

Multă lume îmi reproșează că nu știu ce înseamnă dragostea. Bă voi sunteți nebuni? Cum să nu știu. Dacă mă vezi blogger nu crezi că am simțit dragoste? Aia credeți voi. Iată părerea mea despre dragoste.
Dragostea nu se descrie , se simte , după părerea mea desigur. Dragoste poate exista între o femeie și un bărbat ( știu că poate exista și între 2 femei sau 2 bărbați dar credeți-mă urăsc chestiile astea:)) ). Eu nu concep dragostea fără implicarea totală a ambilor oameni. Adică dacă femeia îl iubește 100% iar bărbatul numai 50% nu înseamnă dragoste , e pur și simplu bătaie de joc , înseamnă că mai este ceva acolo 50%. Poate altă iubită , corect? Cum sună dacă ea își dă viața pentru tine , iar pe tine nu te interesează. Sună urât nu? Acum stau și mă gândesc. Mai există dragoste adevărată? Cuvintele „Te Iubesc” , „Te ador” mai au o valoare? Păi să vă dau un exemplu: Vine unu pe stradă , cu o mașină „beton„ face vreo 3 ture pe acolo , se uită la tine , iar tu deja ai făcut pe tine de fericire , deoarece ăla te-a băgat în seamă. Mergi la el , te plimbă vreo 4 ture , vorbiți , cobori și te dai mare că te-ai cuplat cu el. Ești proastă dacă faci asta scuză-mi expresia. Defapt nu te-ai îndrăgostit de el , ci de banii lui și de mașină. Umblii cu el , te dai mare poate te mai și f..e , tu ești fericită , râzi cu fața aia:)). Ăsta e doar un exemplu , mai există cu sutele sau miile. Acum să trecem la infidelitate. Cum să încep? Dacă ai fost cu o fată câteva zile/luni/ani iar la un moment dat aflii că defapt ea mai era cu unu cum reacționezi? Dacă aflii că te-a înșelat cu altu , deoarece așa îi place ei , asta e ea , iar tu doar acum ai aflat:). Cum reacționezi în momentul acela? Există sute sau mii de feluri. Poate nu sunt eu genul potrivit să descriu dragostea dar crede-mă în postul acesta am dat totul să iasă bine:P . Numai Bine și aveți grijă la partener/parteneră.
Share:

5 comentarii:

  1. Măi Robby, măi :)) Ce este cu negativitatea asta la tine ? Da, întradevăr în ziua de astăzi dragostea este o modă. E ceva de laudă că te-ai cuplat cu nuștiu care pe la vreun chef sau tot felul de lipitori care caută bani iar ei caută p**dă . Asta e. Toată lumea s-a emancipat , vor cât mai mulți parteneri , experiența fraaate ..

    ÎNSĂ! asta nu înseamnă că numai există dragoste adevărată și naivă. Da băi, există :))!
    Pentru mulți oameni chiar conteaza persoana de lângă ei pentru ceea ce este. Contează fiecare amănunt. And that my friend is love, not modern love,but REAL love !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dreamer
    M-ai dat gata:|. Nu neg ce ai scris ,chiar e foarte adevarat , dar putina lume mai gandeste asa , nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @BandOfBrothers :)) Da, asa este ,însă mie îmi place să cred că măcar o mică parte din lumea care mă înconjoară mai gândește așa :D

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmmmm:))):))) love is in the air:)))

    RăspundețiȘtergere