Bitză-Take me slow feat Vanessa

 Refren:
How do you know
That are lies the things I wanna say and show ?
If you never-ever wanna let me go
Take me slow, take me slow...

I:
Uneori as vrea sa daram intre noi zidul
E ciudat cat de greu se scurge timpul
Dac-as fi alergator ai fi linia mea de sosire
Daca n-ai fi tu as alerga in nestire...
Spun direct, nu-s perfect, mor incet
Fiindca fara tine nu mai am decat o gaura in piept
SaVnu crezi ca mint, sa nu crezi ca joc vreun rol
ImiEe greu sa vad ca locul tau in pat e gol
FaraRsa vreau sunt un atom
AiSincetat de mult sa fii doar vocea dintr-un telefon
ChiarGdaca-mi torni cateodata otrava in ureche
NuOmai sunt solo, incep sa cred in suflete pereche
DeRvrei sa nu-mi ai niciodata drumul ia-ma incet
SiOsterge-ti de pe a ta fatza falsul zambet
Nu mai zic nimic, inchei aici ca doare
Daca ar fi sa curga lacrimi, sa curga ale tale !

Refren:..

III:
While I am layin' here, I am soVconfused
??ed by the thought 'I still miss you,Ebabe'
Everything I say it's true...R
While I am cryin' here all myStears are fallin' down the floor
How could you close theGdoor
Leavin' me behind all aloneO?
While I am writing now, I realizedRI wrote another love song
I didn't mean to, but it hurts soOmuch
It's not the lie, I NEED YOUR TOUCH !

Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu