Prețuiește-ți prietenii

Sună bine nu? Mulți dintre voi nu știți să prețuiți prietenia! Sunteți de-a dreptul culmea! De multe ori ai căzut psihic , dar amintește-ti bine , prietenii te-au ridicat și ti-au dat un impuls de a continua. Am dreptate sau nu am? Când ai probleme poți să apelezi la prieteni. Să nu uităm , deoarece cuvântul prietenie nu coincide cu cuvântul AMIC. Prietenul întotdeuna este lângă tine , te ajută când ai ceva treburi , face orice să îți meargă bine. Credeți că nu știu ce vorbesc? Mă credeți nebun , dar uitați că acest post vine din inimă. Nu vă gândiți că acest post este făcut special pentru prietenii mei. Stați și vă uitați și nu vă vine să credeți că pot să scriu asemenea lucruri. Uite că pot! Întotdeuna am putut , dar nu am vrut să arăt acest lucru. Credeați că știu să scriu doar baliverne? Greșiți! Nu mă cunoașteți. Am avut prieteni după care am plâns , cu care am râs , cu care am intrat în belele , etc. Prietenul la nevoie se cunoaște! Aceste cuvinte sunt foarte sincere. Îmi vin din inimă. Poate unii nu mă înțeleg , râd când citesc acest post dar ei nu știu că eu țin la prieteni foarte mult. Am făcut prostia să îmi aleg în trecut prieteni cu care nu mă înțelegeam , mă certam , eram mai tot timpul pus pe jar , dar iată că am trecut peste cu ajutorul altor prieteni! Prietenia este cuvântul de bază. Să nu uiți acest lucru! Prietenul , prieten rămâne!
Share:

3 comentarii:

  1. Nu mulţi ştiu să preţuiască ce au şi se duc de râpă o groază de chestii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietenia este sentimentul suprem ! Fara prietenie nu exista viata. UN prieten adevarat te face sa te simti in al noualea cer. Este un sentiment mai presus decat iubirea..

    RăspundețiȘtergere