De ce nu te ascultă nimeni?

Deci , azi vreau să vorbesc despre prostia societății. Știți și voi , poate ați pățit , poate nu , dar sunt cât se poate de sigur că ați pățit următorul lucru despre care o să vorbesc. De câte ori te-a măcinat următorul gând: Nu am ascultat de persoana x , de ce nu am ascultat-o! Eu sincer , de multe ori dau sfaturi foarte bune , în general multă lume apelează la mine , sau apela , să fiu mai corect. Pentru orice chestie banală , pentru un simplu sfat , apelau la mine. De multe ori erau fericiți după ce mi-au urmat sfatul , dar câteodată erau supărați. Și acum începe aventura în post. Multe persoane mi-au reproșat , m-au înjurat luați-o cum vreți. De ce? Păi ști și tu lumea te mai înjură așa , că nu are ce face , dar acuma vreau să vorbesc despre acest subiect. După ce am dat un sfat , fiind unul bun , persoana x nu mi-a urmat sfatul , a făcut ce a vrut el , după care s-a întors la mine și m-a înjurat. Hmm , ciudat lucru nu? Dacă era o persoană poate o înțelegeam , poate avea dereglări mintale , cine știe , dar au fost zeci de persoane care m-au înjurat după ce le-am dat un sfat bun , și ei l-au urmat pe-al lor. Dacă stai și te gândești mai bine , îți dai seama că lumea nu mai apreciază bunătatea pe care o oferi. De ce de fiecare dată trebuie ca persoana respectivă să te înjure , să te batjocorească , doar pentru simplul fapt că ești om , că trăiești pe lumea asta nebună. Dacă puteți să îmi dați un răspuns concret despre întrebarea aceasta , lăsați un comenatriu mai jos , nu că nu aș ști deja răspunsul , dar vreau să văd cum gândiți și voi. Și mai ales vreau să văd păreri diferite. Numai bine!

Share:

2 comentarii:

  1. uite, cam asa ceva fac si eu:) doar ca eu nu sunt injurata;) nu permit asa ceva;) dar e vina ta ca accepti sa te injure si sa te batjocoreasca altii ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @C.L.M , eu sincer nu ma cobor la nivelul lor:)

    RăspundețiȘtergere