Nu te mai aprinde

Daaa , nu nu am luat foc , nu vreau să îmi dau foc și nimeni nu vrea să imi dea foc (cred ). Este vorba despre comportamentul meu , acela de a lua foc de la unele chestii pe care nu le cred potrivite și mincinoase. Toată lumea încearcă să mă facă să nu mai iau foc , să zic așa în ghilimele , dar nu prea reușesc. Recunosc am avut o perioadă în care eram calm , mult prea calm , dar se pare că acest lucru nu m-a ajutat prea mult. Dacă ești calm , lumea te v-a lua peste picior , te v-a face în toate felurile. În schimb , eu nu suport acest lucru. Mai ales să fiu luat peste picior , să fiu înjurat pentru nimic sau să fiu înjosit. Poate de multe ori caracterul meu te lasă fără cuvinte , dar crede-mă nu este așa de rău. Poate sunt prea sincer , dar asta e realitatea. Trebuie să te aprinzi câteodată , chiar dacă de multe ori o fac mult prea des. Ce să fac , de schimbat poate o să mă schimb , dar foarte greu , în rest nu prea am de zis multe. Numai bine și noapte bună:).

Share:

Un comentariu:

  1. Ai dreptate. Sunt în aceeași situație ca tine... Stai liniștit, o să vină toate de la sine... Nu trebuie să renunți la a fi calm și bun cu lumea. Vei vedea că sunt oameni care apreciază calitățile astea și nu te vor lua peste picior cum o fac niște "nimeni".

    RăspundețiȘtergere