Pasiunea pentru poze

Bună din nou. Astăzi vreau să vorbesc despre pasiunea mea pentru poze. Îmi place foarte mult să fac poze. Am și un portofoliu dacă vreți să îl vizitați: www.krobby-photo.blogspot.ro . De când am pasiunea asta? Dacă îmi aduc aminte , și nu vreau să vă mint , cred că de când am pus pentru prima oară mâna pe un aparat de fotografiat. Acuma foarte mult timp. Încă îmi aduc aminte că aveam un aparat vechi , deăla cu film , de tot mergeam eu să le scot. Duceam cu foarte mare grijă filmul , să nu cumva să pun mâna pe el , că rămâneau urme și se strica. În general îmi place să fac poze la orice. Am un aparat care nu e prea profesional , este vorba despre un aparat compact , Samsung ST65 , 14,2 mega pixeli , filmare 720p , zoom optic de 5x. Întotdeuna mi-am dorit un DSLR , însă știu că va venii momentul când o să îl am. Acuma sunt foarte mulțumit cu ce am , pozele ies bine , deci nu am cum să nu fiu mulțumit. Am făcut și ceva poze cu aparatul unui prieten , mai precis cu un Nikon D3100 , iar pozele au ieșit superbe. Când ai un aparat bun se vede și calitatea. Cam atât pentru ziua de azi , numai bine!
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu