România văzută prin ochii unui om simplu.

Bună din nou dragi cititori. Revin și eu după foarte mult timp, însă parcă și cheful pentru a scrie s-a dus odată cu anii. Odată cu trecutul aniilor mi-a cam pierit și cheful de a scrie. După cum spuneam și mai sus , dacă îți pui întrebarea de ce nu s-a mai postat de foarte mult timp , ai și răspunsul: lipsa de implicare din partea mea. M-am decis să nu șterg blog-ul din mai multe cauze , însă principala cauză este că mai am speranță că intr-o zi o să mă decid să scriu zi de zi , măcar câteva cuinte/post.

Acum să trecem la subiectele pe care vreau să le dezbat astăzi. Sunt 2 și nu vreau să vorbesc foarte mult despre ele. Să începem.


Dacă credeai că sunt genul acela de om care are tot ce și-a dorit te înșeli. Trăiesc într-o țară care nu îți oferă prea multe dacă ești corect. Dacă nu pupi în cur un partid oarecare sau dacă pupi în pulă seful de la lucru , ca să devii un șef mai mic. (îmi aduce aminte de o melodie , cunoscătorii o să își dea seama ). Dacă crezi că aceste cuvinte de mai sus sunt căcaturi , poate nu ți-ai scos capul la suprafață și poate nu ai ce să cauți pe acest blog , citind cele scrise de mine. Bun , acum că tot am făcut un intro pe măsură să trecem și la subiectul în sine. 

Voi știați că avem catedrala aia mare , parcă Catedrala Prostimii Neamului , s-au ceva de genul. Acum să vă zic sincer , nu sunt credincios. Nu mă duc la biserică pentru că îmi spune cineva , nu mă duc la biserică să mă rog la divinități , asta pot să o fac și acasă. Și stiți de ce nu mă duc? Pentru că mi-am dat seama cu ceva timp în urmă că religia spală pe creier. M-am deșteptat. Și nu de azi sau de ieri ci de ceva timp. Românul e acel gen de om care merge în patru labe să pupe oase și pe stradă se vaită ca viața e grea și ca nu mai poate să stea în picioare. Dar e ok bă. Trăim în vremuri grele , însă să construiesți o ditamai catedrala pe bani publici când tu nu ai spitale , grădinițe și scoli , acolo unde te caci în fundul curții. Da bă , e adevărat. Unele școli de la sate încă nu au apă trasă și nici WC-uri în interior. Trist. Dar hai să jucăm hora unirii și să facem lăcașe de cult că doar acolo învățăm să fim culți si buni. Să avem cei 7 ani de acasă și maniere bune. Acolo învățăm să fim oameni. De la slujitorii gay ai Domnului. Nu zic că toți sunt așa , insă când îl văd pe Dani Mercedes si Audi plus o tonă de ,,Haur,, la gât îmi vine să vomit și ce am mâncat de dimineață. Ăștia cu biserica , mari fanatici sunteți cei mai triști. Și nu mă înțelegi greșit , nu am nimic cu voi , însă când vă văd îmi moare și ultima speranță că România își poate revenii. 

Acum că am terminat cu mizeria aia de catedrală să trecem și la lucrurile care contează mai mult. Și anume situația oameniilor care ne guvernează. Am zis că vreau să fiu imparțial la politică , însă nu se mai poate. Permiteți-mi să spune ceva înainte să continui: MUIE PSD. MUIE ORICE PARTID. Așa , să nu spuneți că țin cu cineva anume. Toate partidele sunt aceași mizerie. Acum 29 de ani nu au murit o grămadă de oameni ca să ne guverneze o mână de penali. E trist. Cum milioane de români sunt batjocoriți de câțiva oameni. O să vedeți ce urmează pe viitor , țară condusă de hoți și bișnițari. Ce să mai spun , poate într-un post viitor , acum sincer chiar nu am starea necesară să dau explicații concrete la fiecare acuzații , dar revin. Promit. În altă ordine de idei , închei și eu aici. Înainte să vă las , vă doresc un Crăcin Fericit și Un An Nou plin de fericire. Numai bine. 


Share: