De unde a început totul ?

Bună din nou dragi cititori. Astăzi neavând vreo intenție de a scrie pe blog, am primit din senin de la un prieten urmatoarele întrebări: Cum a început pasiunea pentru blogging? Când ai început să publici pentru prima oară? De ce ai scris în continuare? Ai avut intenția de a te lăsa de blog? și Dacă o să mai scriu pe viitor?. Credeam că am mai făcut în trecut un astfel de post , dar neavând vreo idee am zis să mai scriu încă un post frumos conturat. Să îi spunem un scurt interviu.Să începem.

Cum a început pasiunea pentru blogging?

Pasiunea pentru blogging a început să vă spun sincer de mic copil. Îmi plăcea să scriu foarte mult. Dacă stau să mă gândesc pot să ii spun blogging și carnețelului în care îmi scriam zi de zi întâmplările.( jurnal ). Însă pasiunea pentru a scrie în spațiul virtual a început cu adevărat când am văzut vreo 2-3 prieteni scriind pe diferite site-uri/blogguri. Pot să îi spun curiozitate transformată în pasiune pe viitor.

Când ai început să publici pentru prima oară?

Sincer , în vara lui 2009. Da, au trecut aproximativ 10 ani. Mult pentru unii , puțin pentru mine.

De ce ai scris în continuare?

Am scris din pură pasiune. De la postări despre mine , despre cărți , despre mistere și multe altele toate fac parte din mine. Alt fapt care m-a determinat să scriu în continuare: post-urile despre BAC. Da , am scris și deastea. Am o grămadă de opere literare pentru programa de BAC. De la Luceafărul la Maitryi și terminând cu Ultima noapte de dragoste , toate au ajutat o grămadă de cititori.

Ai avut intenția de a te lăsa de blog?

Și încă de câte ori. Însă în ciuda faptului că au existat momente de a-mi sterge blogul , am continuat. În prezent am 624 de posturi , incluzându-l și pe acesta.

Dacă o să mai scriu pe viitor?

Da. Sincer chiar dacă flacăra nu mai arde ca pe vremuri , pot să spun că o să continui. Acum să îmi permită și timpul.

Prin aceste cuvinte termin și eu. Să ne auzim cu bine pe viitor.


Share: